1 min read
0
Bilecik’te Gençler Ormanda Temizlik Yaparak Doğaya Destek Verdi
Bilecik’te gerçekleştirilen ‘Orman Benim’ etkinliği kapsamında gençler, ormanda çöp toplayarak doğanın korunmasına katkıda bulundu. Bilecik […]